- Друк
- 17 Квітня 2025
ДО УВАГИ!
Управлінням забезпечення реалізації повноважень у Сумській області Регіонального відділення Фонду державного майна України по Полтавській та Сумській областях оголошено аукціон з продажу об’єкта малої приватизації – окремого майна – нежитлової будівлі у складі: адмінбудівлі з підвалом загальною площею 108,7 кв.м; сараю, за адресою: Сумська обл., Конотопський р - н, м. Буринь, вул. Миру, 27. Майно перебуває на балансі Державного підприємства «Державний центр сертифікації і експертизи сільськогосподарської продукції» (адреса: 03190, м. Київ, вул. Януша Корчака, 9/12, тел.: 0442337403).
- Друк
- 17 Квітня 2025
ПРО ПРОДОВЖЕННЯ ОДИНАДЦЯТОЇ СЕСІЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
Відповідно до розпорядження Буринського міського голови №65 – ОД від 15.04.2025 «Про продовження одинадцятої сесії міської ради восьмого скликання» одинадцята сесія Буринської міської ради восьмого скликання відбудеться 18 квітня 2025 року об 09.00.
- Друк
- 14 Квітня 2025
ПРО СКЛИКАННЯ ОДИНАДЦЯТОЇ СЕСІЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
Відповідно до розпорядження Буринського міського голови №59 – ОД від 09.04.2025 «Про скликання одинадцятої сесії міської ради восьмого скликання» одинадцята сесія Буринської міської ради восьмого скликання відбудеться 15 квітня 2025 року об 10.00.
- Друк
- 08 Квітня 2025
ДО УВАГИ ЧЛЕНІВ ВИКОНКОМУ!
Врахувавши нагальність розгляду важливих для розвитку громади питань, відповідно до розпорядження міського голови від 08.04.2025 № 56-ОД «Про скликання засідання виконавчого комітету міської ради» 10 квітня 2025 року о 10.00 годині в приміщенні міської ради відбудеться позачергове засідання виконавчого комітету міської ради.
- Друк
- 25 Березня 2025
ДО УВАГИ ЧЛЕНІВ ВИКОНКОМУ!
Врахувавши нагальність розгляду важливих для розвитку громади питань, відповідно до розпорядження міського голови від 25.03.2025 № 43-ОД «Про скликання засідання виконавчого комітету міської ради» 26 березня 2025 року о 10.00 годині в приміщенні міської ради відбудеться позачергове засідання виконавчого комітету міської ради.